Ny kökslampa
I keramik, så fin tycker jag! Känns jordnära på nåt vis
(null)

(null)

Nu väntar vi bara på soffan som borde komma inom en vecka. Tvn är också flyttad och är nu bredvid kaminen, det ser ni på bilden om ni kollar noga.

Kökssoffan har vi längre inte nån plats för tyvärr. Men jag tycker den är så fin så jag vet inte om vi ska sälja den ännu. 

Idag har vi varit på ToysRus och köpte slajm som barnen lekt på under eftermiddagen.

Jag känner mig fortfarande lite sliten efter kvällen på stan i fredags som började med först bio (tårtgeneralen) sen PigNhen och sen stadsvakten och Hugo.

Igår firade vi pappa som fyller 60 år idag!✨ Av oss fick han en resa till Paris nästa vår 🍋☀️ Han har alltid önskat att få besöka Paris! Av alla ställen i världen så är Paris hans nr.1 ! 

Macke badar de små just nu och sedan är det läggdags för dom. Kl.20 är det final i Farmen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress