Lösenords-skydda
Jag funderar på att lösenordsskydda min blogg. Jag har märkt att läsarantalet ökat (nära på 300 personer om dagen) och vill inte att det barkar iväg! 

Ni som vill fortsätta följa kan väl skicka ett mail till mig så skickar jag lösen den vägen. Jag ger det ett par dagar så att ni hinner läsa det här.

Min mailadress är [email protected]

Bloggen är ju mest för att jag själv vill dokumentera våran vardag. Så kul att kunna gå tillbaka och kika på hur vi hade det förra året så här dags osv.

När ni fått lösenordet kan ni väl vara snälla och hålla det för er själva. Märker jag att antalet läsare ändå ökar så kommer jag behålla den för mig själv helt ist. Men ni är så klart välkomna att kommentera som vanligt. Jag har ju en skara som det känns som att jag känner här nu ✨

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress