Rensning av böcker
Rensade böcker i förrgår kväll. Mer än hälften rensades bort. Hade mycket som jag inte kommer läsa igen, flera som jag inte ens vill läsa och en hel del som man bara mådde dåligt av att läsa. Och så en massa böcker om olika dieter, olika fitnessböcker och sånt som man bara känner sig kvävd av att se nästan...

Alla de böcker som står i högar på golvet på bilden är de som rensades bort (lämnades till mammas loppis) och den mindre högen som ligger på schäslongen var sådant som var trasigt och ska kastas
(null)

Jag har dock lite kvar i kategorin "böcker" kvar att rensa. Lite kokböcker som står i köket och en massa tidningar. Jag har fått lov av Macke att kasta hans biltidningar. Jag prenumererar på "Min Trädgård" och dom vill jag nog spara för att kunna hitta inspo i. Jag ska gå igenom det nån dag när jag orkar. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress