Måndag
Pratade med min chef idag. Hon är förstående och en riktig klippa! Hon kontaktade sen företagshälsovården och bara ett par timmar senare så hörde dom av sig och jag har en tid redan nästa vecka! Så skönt!! 

Jag sa också att jag gärna jobbar helgen men hon tyckte inte att jag skulle ta nåt beslut om det idag utan ville att jag skulle vila och sen känna efter på onsdag och höra av mig igen då. 

Skjutsade Axel till bussen vid lunch-tid och sen har jag bara legat och vilat och försökt finna sinnesro till att meditera.

Haft tät kontakt med Hedvigs barnvakter i Lilla Kalvö och fått både filmer och bilder ❤️
Dom har lärt ungen att simma! Helt otroligt! Hon lever verkligen livet där nu och uppför sig exemplariskt, men dom undrade om hon hade nån off-knapp 🤣 Den kommer nog att kopplas på så fort dom sätter sig i bilen sen på vägen hit tror jag.
(null)

(null)

(null)

Jag har gjort mig en nyttig smoothie på avokado, banan, mjölk, kakao och honung
(null)

Om en liten stund kommer Macke och Gustav hem ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress