Idag kom tanten (mensen)
Så nu känns det mycket bättre, har fått tillbaka lite energi igen 🙏🏼

I förmiddags åkte Macke med Gustav och Hedvig till sin syster i Eksjö. Jag bestämde mig för att stanna hemma och få en välbehövd paus! 
Mackes syster har två härliga och livliga grabbar och ihop med våra två minsta så blir det nog galet livat...!

Dessutom kommer Ines tillbaka imorgon, då i sällskap med sin pappa så då blir det fullt hus här igen.

Så idag har jag första delen av dagen bara bara bara slappat! Lyssnat på ljudbok och läst 3 tidningar som jag köpte på affären igår. Tänk jag kunde ligga i soffan och i lugn och ro läsa TRE tidningar på raken ✨

Andra delen av dagen har jag ägnat åt att städa och rensa. Bara kommit en tredjedel av entréplanet (för jag tog lite pauser då och då) men jag ska fortsätta imorgon! 
Mamma kommer hit imorrn med och ska hämta saker till sin loppis.

Jag hittade när jag rensade ett köksskåp två par vägghyllor som jag köpte för nåt år sedan men som sedan hamnade långt in i ett skåp..

Då kusinen just nu gör om sitt vardagsrum och satte upp liknande hyllor igår så tänkte jag att dom skulle passa hos henne
(null)

Just nu ligger Axel och jag i soffan och kollar på fotboll. Men straxt blir det en film. 
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress