...
Hjärtklappning och huvudvärk. Känns ok när jag vilat en stund men får huvudvärk och känner mig kall i hjärnan vid minsta ansträngning. Försökte lyssna på Katarina Wennstams sommarprat men fick ont i huvudet direkt. 

Det värsta är vid koncentration och höga ljud. När barnen har gapat "mamma" ett par gånger så blir jag yrslig. 
När jag läser en text så stakar det sig, som om jag fått dyslexi. Försökte läsa instruktionsboken till isbitsfacket på frysen förut men kunde inte läsa sammanhängande och började nästan gråta av panik.

Att jag inte förstått tidigare att det förmodligen är stressrelaterat är konstigt! Jag är ju väl medveten om symtom osv då Madde varit djupt utmattad i drygt 1.5 år. 

Jag är sjukskriven till fredag nästa vecka. Ska försöka vila så mycket som möjligt fram tills dess. 

Imorrn ska vi till Lilla Kalvö. Ska försöka att bara vara, inte tänka på nånting. Men jag blir ju stressad av tanken på att vara utmattad eller på väg att bli utmattad... 


Alexandra

Har följt din blogg och inspirerande inlägg! Ta hand om dig! Det du upplever låter liknande som mig när jag drabbades av utmattning i julas. Är fortfarande inte frisk och det kom verkligen helt plötsligt som en smäll.

Svar: Usch och stackars dig/oss! Har du provat meditation? Eller är du som mig alldeles för stressad för att varva ner och kunna utföra det? Ta hand om dig du med! Hoppas på bättring för oss båda!!! ❤️ Kramar
Therese Öjebo

Alexandra

Har följt din blogg och inspirerande inlägg! Ta hand om dig! Det du upplever låter liknande som mig när jag drabbades av utmattning i julas. Är fortfarande inte frisk och det kom verkligen helt plötsligt som en smäll.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress