Egenodlat
Plockade in sockerärtor från ena pallkragen. Vi satte frön i maj och nu är det hur mycket som helst! Dom ska nu ner i laxpaketen som vi ska grilla 😋
(null)

(null)

Nåt vajsing är det med Gustavs mage! Kanske för att han åt kikärtor igår? Han har nu bajsat 5 ggr och han har superont i rumpan som är röd och svedd. Han gråter när han bajsar och han skriker så fort han sätter sig ner! Smort med Inotyol x flera, vaskat av med vatten och nu fått alvedon med då han hade så ont stackarn! 

Förutom Inotyol så har xylocain gått varmt här senaste tiden. Vi trampar på humlor titt som tätt då vi har så mycket klöverblommor på gräsmattan. Både jag och Gustav har trampat på en varsin idag och förra veckan trampade både jag, Hedvig och Axel på en varsin.
(null)

Jag känner mig fortfarande låg idag, även om det är lite bättre än igår (PMS).


Sara

Bästa tipset mot pms är Borago! Världens bästa tabletter enligt mig!

Svar: Ska genast googla det! Tack snälla!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress