Tudiluu
Visst inte skrivit på flera dagar här.

Summerar veckan lite fort, kom nyss hem från en kvällstur och jobbar dag imorrn. Macke är i Tyskland tills imorrn kväll så idag hämtade Farmor och Farfar barnen och var barnvakt tills jag kom hem. Imorrn tidigt tidigt ska jag lämna på förskolan och sen köra racing till jobbet. Men jag har redan förvarnat att jag kommer lite sent.

Gustav ramlade från schäslongen häromkvällen. Han ställde upp sin bil där och körde sen över kanten och slog i golvet så det blev en tur för honom in till mitt jobb (där jag var) så läkare fick ta en titt och sen plåstrade vi om honom där.
(null)

Igår flyttade en liten tjej hem till oss, vi har döpt henne till Flinga efter en av Mandelmanns kossor. 
(null)

(null)

(null)

Hon är en Rex 😍 Hon ska bli sällskapsdam till Pelle sen vartefter. Men just nu bor dom i en varsin utebur. Kanske att det får bli en kull ungar innan jag kastrerar Pelle och låter dom bli sambos. Får se hur vi gör. 

Glad att alla barnen är friska! Känns som om vi fått lite bättre immunförsvar nu. Vi har börjat med extra vitaminer också, kanske hjälper det något. 

Imorrn och fredag jobbar jag dag, sen tar vi helg och på lördag är vi bjudna på middag hos Lisa och Jimmy och på söndag är vi bjudna på kalas hos Havanna ✨

Godnatt 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress