Torsdag?
Vet knappt vilken dag det är idag.
Inatt vaknade Gustav och tog morgon vid 1:40. Sen var han vaken ända till klockan 9 imorse innan han somnade om.

Jag fick bortdomningar i vänster kind under morgonen. Blev först rädd då jag tänkte på stroke. Men sen läste jag att det kan hända vid bihåleinflammation. Sen googlade jag lite till och blev rädd igen då jag läste om hjärntumör. Man ska nog inte googla sina åkommor helt enkelt.

Idag har jag tappat smaken HELT! Åt en pannkaka förut med blåbärssylt men kände INGEN smak överhuvudtaget! Alltså om jag hade haft ögonbindel så hade man kunnat mata mig med en pannkaka med avföring utan att jag hade känt smaken! 

Axel tvingades ut på sina längdskidor efter lunchen. Han har bara spelat på sitt rum i flera dagar. Nu har han tv-spel och mobilförbud i 2 timmar för att få en paus. Han parkerade direkt framför tvn, haha! Jag hade hoppats på att han skulle läsa en bok kanske.

Gustav har börjat vägra ha blöja på sig. Han sliter av den så fort han får chansen! Men han är inte ens nära att vara rumsren ännu, eller vad vet jag, vi har inte direkt försökt. Tänker att i sommar kommer han få springa naken ute och så kan vi ställa pottan ute också så kan han springa till den om han hinner, det blir bra träning! Hedvig blev blöjfri precis vid sin 3-årsdag, men hon var heller inte intresserad av att kissa eller bajsa någon annanstans än i blöjan fram tills då.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress