Torsdag
Så trött och ont i huvudet. Barnen har varit hemma hela dagen och jag har haft noll energi. Som tur är har dom nöjt sig med att pyssla lite med papper, penna och tejp. 

Gustav har även sysselsatt sig med att trycka ner fiskpinnar och havrepuffar i en träburk, men jag lät honom hållas. Orkade inte med barnskrik kände jag! 

Macke kom hem vid 18:30 och då åkte jag till affären och köpte lite juice, bröd, mjölk och frukt. Har storhandlat på webben och får det hemkört på lördag. 

Nu ska jag bara ladda energi för att orka med jobbhelgen. Så jäkla trött på alla dessa förkylningar och åkommor nu! Det är ett mirakel att man inte blivit galen känner jag, fast man är nära hela tiden!! 

Nu vill jag bara att februari och mars och gärna april också ska springa förbi! Och att vi får vara friska nån gång allihopa under en längre period! 

Känns som om jag skulle kunna sova bort 48 timmar utan problem! 

Trött på att vara negativ också! 😳
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress