Bihåleinflammation
Har varit förkyld i flera veckor nu. Huvudvärk varje dag men värre sista dagarna. Idag även ont i tänderna i överkäken på höger sida! 

Googlade på bihåleinflammation och hittade på 1177 att det här med tänderna är ett vanligt symtom. Skönt för jag började bli orolig för tänderna! 

(null)
Jag är ju sån som inte snyter mig utan drar det uppåt i näsan ist. Helt fel jag vet men jag har inte tekniken för att snyta mig, konstigt va?! 

Nu har jag tagit alvedon och även nässpray som jag fick utskrivet av en läkaren på jobbet. Nåt med kortison i som ska vara avsvällande. Jag kan ingenting om nässpray, ville helst ha Rinexin men det ville inte läkaren skriva ut tyvärr. Hoppas att nässprayet hjälper! 

Nu inväntar vi farmen här hemma Axel och jag 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress