Torsdag
Om ett par timmar är jag på jobbet. Jag har redan nu bestämt mig för att det kommer att kännas bra. Jag vet att flera kollegor har saknat mig och jag har saknat dom! 
Jag kommer nog ha en hel del mail att gå igenom men känner att det nog finns ett och annat mail som kommer göra mig gott. Säkerligen har jag fått mail från den chef som jag kommer att få nu i september när jag börjar på VIP-en som det kallas. 

Ett nytt jobb mitt i allt.. Ja men kanske är det precis vad jag behöver just nu. På nya jobbet kan jag bestämma över mitt schema precis som jag vill. Jag kommer inte att ha några ansvarsområden som jag har nu. Jag kommer helt enkelt bara utföra mitt jobb som undersköterska på olika avdelningar på sjukhuset. 

Jag kommer hela tiden ha kvar mitt fasta jobb på GAVA (under den 6-månaders prövotiden som jag har på VIP-en) så det finns där som en säkerhet om det inte skulle funka eller kännas bra på det nya. 

Lagen om attraktion, har ni hört talas om den? Nu har jag iaf bestämt mig för att allt kommer att lösa sig till det bästa och att framtiden ser ljus ut! ✨

❤️


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress