...
Igår kväll låg jag funderade på om jag kanske bara inbillat mig alltihopa. Kände mig inte särskilt stressad och huvudvärken var svag. Så jag tog den energin jag hade och städade badrummet på entréplan. 

Nån timma efter det så störtade jag igen. Yrsel, sus i öronen, hjärtklappning och världens huvudvärk!!! 

Gick inte att somna pga alla symtom. Vid 01:15 tog jag en huvudvärkstablett, har försökt undvika att ta det då jag inte vill maskera mina symtom och då kanske överanstränga mig. Men nu var det ju mitt i natten och jag skulle ju bara sova så tänkte att det gör väl ingenting. Och huvudvärken strålade ner i kinderna och käken och var outhärdlig! 

Men tror ni att jag lyckades somna för det... 04:30 tittade jag på klockan sista gången. 

Och som det åskade och blixtrade inatt! Det lyste upp hela himlen! Jag och katten gick ut vid 3-tiden och tittade på världens show kändes det som. Det blixtrade på riktigt var 5 sekund under flera timmar. Kanske var det nåt slags rekord. 

Pratat med VC idag och har fått en läkartid till redan imorgon förmiddag. 

Redan nervös för att köra dit! 
Jag var nyss och hämtade barnen och tog svängen förbi affären för att handla mjölk och saft och så fort jag satte mig i bilen så kunde jag höra mina hjärtslag i öronen och det kittlade/pirrade i händer och fötter. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress