Gödsla gödsla gödsla...
Läste tillbaka i bloggen nu från de senaste veckorna och ser att jag flyttat fram min deadline för gödslingen flera gånger om... Typ: "i helgen tänkte jag hinna gödsla thujorna" "På tisdag när jag är ledig tänkte jag gödsla de sista thujorna" "Ikväll när Macke kommit hem tänkte jag hinna med de sista thujorna"... Never ending story! 😅

Men jag har nyss iaf gödslat 30 thujor och nu vill ni SÅKLART veta hur många jag har kvar?!?! Jo då, det är 42 thujor kvar. Men jag tänker inte spåna om när de kan bli klara 🤣

Nu sitter jag badvakt
(null)

Gustavs frilla är ju för rolig 🙈 Det har bara fått växa ut sen jag rakade bort allt i höstas då han hade så mycket tunt och trassligt bebishår. Fast jag har klippt av luggen så att han ska slippa ha håret framför ögonen. Tänkte att han ska spara till långt, han var så söt i det förra sommaren! Bröderna Lejonhjärta frisyr är ju så gulligt på små guldklimpar!

Om en timma önskar jag att jag sitter framför tvn med Robinson och smågodis! Och såklart att småttingarna somnat tills dess! Annars kan jag inte plocka fram godiset. Inte så mycket för att dom inte ska äta godis på en söndag utan mera för att jag vill ha allt för mig själv och inte tycker att det räcker till dom med 😆
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress