F R E D A G

Jobbade några timmar idag på morgonen. Åkte sedan till massören då jag har haft så fruktansvärt ont i nacke och axlar och kände att jag står inte ut över helgen såhär! 


Efter 45 minuters massage var jag alldeles omtöcknad! Ringde jobbat och bad om att få flexa resten av dagen ist för att åka tillbaka. När jag kom hem la jag mig i sängen och sov flera timmar! Kände mig lite bättre, framförallt så släppte en del av spänningarna i käkarna äntligen.

Men tyvärr känner jag nu hur spänningarna där smyger sig tillbaka! Imorrn är jag nog lika spänd som vanligt igen..

Vad ska man göra? Kan ju inte gå till en massör varje dag! 
Spikmatta? Botox i käklederna? Amputation??! 

I helgen blir det nog fokus på att plocka undan utemöbler och förbereda utsidan för vintern sen.

Anna

Om du äter sertralin så är spända käkar en biverkning men brukar förekomma mest vid upptrappningen när man står på 25 mg eller då man behöver höja dosen över 50 mg. Jag har 75 mg, får biverkningar från käkarna när jag försöker gå ner till 50 igen.../ssk.

Svar: Tack för din kommentar! Jag äter Escitalopram 15 mg. Jag hade dock dom här spänningarna innan jag började med medicinen! Fast kanske att det blivit värre sen jag började med den iofs..?
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress