T O R S D A G

Planterat den dĂ€r busken jag tjatat om idag đŸ‘đŸŒ


KÀrleksörten som jag ocksÄ brukar tjata om:

Klippte min minsta lilla Àlskling idag. Efter att han duschat och det var omöjligt att reda ut hans smÄ tovor bak i nacken sÄ bestÀmde jag mig för att klippa honom kort sÄ fÄr det vÀxa ut friskt hÄr ist. BebishÄret gör ju inget annat Àn tovor ihop sig! Det var likadant med Hedvigs hÄr ju. Men sedan jag klippte henne i maj sÄ har hon inga tovor alls lÀngre, alltsÄ sedan bebishÄret togs bort.


Jag fick jaga Gustav runt i huset och det tog lite tid sÄ att sÀga.. lite ojÀmnt pÄ vissa stÀllen men bra mycket jÀmnare Àn tidigare dÄ jag förut bara klippt bort tovor!

Sen klippte jag Axel... herregud! Mitt största hjĂ€rta blev sĂ„ missnöjd att han grĂ€t floder! Han fick samma korta frisyr som Gustav och passade riktigt bra i det, enligt mig. Enligt honom sjĂ€lv sĂ„ kan han aldrig mera gĂ„ hemifrĂ„n! 


Han lugnade ner sig vartefter men har gjort klart för mig att det endast Àr tröjor med luva som gÀller i fortsÀttningen, samt keps!

Jag har fĂ„tt lova att jag aldrig nĂ„nsin klipper honom igen!😅

NĂ„n bild vĂ€grar han att medverka pĂ„! 

Han har inte haft nĂ„n svidande kĂ€nsla nĂ€r han kissat idag đŸ‘đŸŒ

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress