T I S D A G

Fortfarande vab här. Imorse visade tempen 38.1 men den var nog högre. Gustav avskyr när man ska ta hans temp (örontermometer) och samarbetar inte direkt så man får inte in hela i örat som man ska.


På förmiddagen var vi utomhus en liten stund, efter en kvart ville Gustav gå in redan. Han har kommit och tagit min hand flera ggr under dagen och säger ”sova”, lille hjärtat!

Nu har vi hämtat Hedvig på förskolan och varit en sväng till Ingelsta och köpt mat, mc Donalds. 


Imorgon blir det Macke som vabbar, även på torsdag. Om Gustav fortfarande inte är frisk så vabbar jag fredag.

Vi förlorar rätt mycket mer i inkomst när Macke är hemma! Oftast vabbar bara jag men en hel vecka kan och vill jag inte vara borta. Det är rätt tungt på jobbet just nu och man vill ju vara där och hjälpa till och inte känna att dom är en mindre när jag är borta.. Fast(!!!), barnen går såklart ALLTID först!❤️

När Macke kommer hem från jobbet ska Axel och jag åka och köpa nya PS4, Axel går omkring här som en osalig ande och bara väntar och väntar och väntar! 

Spelet får han för att han klarade sig utan godis på ett helt år!!👏🏼 endast julafton och en dag i påskas fick han dispans. Vilken bedrift!! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress