Rökt!

Ja ni, nästan 6 veckor gick det. Men ikväll har jag rökt! 

Jag kände det på mig under dagen! Jag hade den vanliga konversationen med mig själv- ska jag röka idag eller inte...? Hittills har ”nej-sidan” varit starkast men idag kände jag att ja-sidan vägde över. När en kollega som slutat snusa började vackla lite så såg jag min chans. Sen ringde jag pappa som också slutat röka och fick veta att han börjat igen... köpte ett paket och tänkte ”kanske”... 2 glas vin senare så satt jag med en cigarett i handen hemma hos Lisa.

Men, jag ångrar mig inte konstigt nog. 

Men det ska INTE bli varje dag! Bara ibland, i samband med en drink eller ett glas rött. 

Och jag har ju varit vaken och uppe längre än på 6 veckor, känns som jag fått livet tillbaka, helt sjukt.. så kan det va

Skriv inläggstext 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress