M Å N D A G

Det blev vab för mig. Trist med tanke på att min elev hade sin första dag idag! Men vad ska man göra?? 


Gustav har varit riktigt hängig, hostig, snorig och mammig under hela dagen. Nu verkar det som att vi kan lägga till dubbelsidig ögoninflammation på det också.

Vi tog oss ändå hemifrån för att åka och handla frukt och medicin och hämta Axel.

Jag mutade upp Axel i en traktor på frukt och grönt avdelningen på Ica. Haha jag skrattar högt när jag kollar på bilderna, han tyckte det var såååå pinsamt! Men det tycker han ju om allt nuförtiden! 

Och så inzoomade bilder:

(Jag bad honom sätta händerna på ratten och låtsas att han körde Hahahaha) 

Idag lagade jag lasagne till middag 

Nu ska jag lägga Gustav och sen sätta upp gardiner 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress