L Ö R D A G

Alla är friska 🎈


Älskar lediga helgmornar och frukost ihop!

jag har nu målat över köksskåpet och har precis lagt på andra strykningen. Jag kunde bara göra halvvägs, över kyl och frys måste jag ha en trappstege för att kunna nå in! Den delen jag målade nyss gick att genomföra balanserandes på köksbänken med kupad rygg och dubbelvikt nacke typ haha 👀 Jag har ju målat mycket med vänster hand då höger inte klarar av den sortens rörelse särskilt länge innan det börjar värka.



Den där lilla snutten som är kvar kommer inte ta lång tid! Ska bli skönt när det är helt klart! Men som sagt, först måste vi investera i en trappstege 👍🏼


I eftermiddag ska vi till Åby och kika på en ny utebur till Pelle. En som är lite större och som är isolerad så han får det så bra som möjligt under vintern ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress