Lunchrast
Känner hur jag själv börjar bli sämre och sämre. Har tagit alvedon och en timma senare visade termometern 37.2. Vid 37.5 brukar jag räkna det som feber på mig själv. Men jag mår ändå så pass ok att jag klarar att avsluta arbetsdagen känner jag.

Kom på för en stund sedan att jag inte har några hemnycklar med mig 🙈 Fick ringa till svärmor och erkänna det, det är andra gången på ett par veckor som hon får rycka ut och komma och öppna åt mig i eftermiddag. 
Men det var rätt bra för jag bad henne att stanna till på KontorEtt som ligger på Lindövägen där hon ändå kör förbi och hämta en stringhylla åt mig. Så jag ringde butiken och la undan och kunde betala via Swish. Tiptop! Det är ju livsfarligt att gå in där då dom har såååå mycket fint! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress