Indiskt
(null)

Ikväll blev det indisk middag. Kyckling tandoori, rajtan, korma och naanbröd. 

Jag har lovat Axel att vi ska sova ihop inatt. Han kom idag efter skolan för att kunna köpa spelare på sitt FIFA under black friday 😆

Kolla in katten som Hedvig ritade förut, hur söt!!! (null)

Macke ska ut nu och byta till vinterdäck på släpet. Jag ska nog gå och lägga mig redan, på så vis får jag ju Axel i säng tidigt också. De små sover och Madde har gått och lagt sig.

Förresten, blev så paff när jag såg att som på Ica hade saffran upplagt såhär! Förr fick man ju fråga om det i kassan, för att det är så exklusivt! Världens dyraste krydda! Det är ju som om dom skulle lägga trisslotter såhär med, lika otroligt i min hjärna iaf. (null)

Har spelat på andel på V75 och en Harryboy inför imorrn. Första gången nånsin! Så imorgon vinner vi storkovan! Kul va!
Marie

Men vad konstigt med saffranet!
Jag jobbar på ICA, och vi skulle aldrig skylta med saffranet sådär. Hur enkelt som helst för kunderna att stoppa i fickan då. Vi har det i kassan som alltid :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress