Jobbat kväll

Och kom hem för en halvtimma sedan. Fick en beställning av Macke på folköl så fick åka förbi en mack på vägen hem. Han rockar verkligen föräldraledigheten like a rockstar 🖤🤣 


Trivs så bra på jobbet, det är bra energi och stämning på jobbet just nu, trots att vi har väldigt mycket Calici hos patienterna. Men trots det så verkar allas humör vara på topp. Imorgon jobbar jag dag igen så måste verkligen gå och lägga mig nu, fast jag egentligen är uppe och slökollar på tv i soffan ihop med Macke ❤ 

Jag är så tacksam för allt och alla jag har i mitt liv. Jag tänker på det så ofta och det blir verkligen så att om man matar hjärnan med positiva tankar så börjar den tänka så automatiskt tillslut. Jag ligger verkligen och tänker på hur tacksam jag är varje kväll och det är det första jag tänker på när jag vaknar om mornarna. Jag har ju tidigare inte riktigt vågat tänka så för att jag blir rädd att nåt hemskt ska hända om jag är för lycklig, men den spärren har släppt och det är så skönt! Bra energi kan man aldrig få för mycket av!❤ 

Negativ energi har ingenting att hämta här hos mig! 

Godnatt med er 😘

Åsa K

Heja dig!! Såg en glimt av dig i köket(?) på avd häromdagen när vi lämnande en patient hos er! Hann dock inte heja och armböj vi gick tillbaka så var du inte kvar!
Krya på dig! Sååå trist med magsjuka! Verkligen det värsta jag vet 😱
Kram

Svar: Synd att vi inte hann hälsa!
Ja fy men jag är TACKSAM att jag sluppit å kräkas iaf!! Många kramar tillbaka!
Therese Öjebo

Anonym

Fina underbara vän ❤/ Lisa

Svar:
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress