13 Juni

Bröllopet var magiskt!

Allt klaffade helt perfekt!

Vicky var här 8:45 på morgonen och började med sminkning av mig, Alec och Fia 

14:00 vigdes vi i rådhuset till Man och Fru Öjebo 


Efter det åkte alla hem till oss där vi hade festen i ett 75 kvm stort tält på tomten. Lite skiftande väder första timmarna men sen hade vi sol resten av kvällen. 

Fick så fina bröllopspresenter! Tänkte att jag visar lite av dom då och då nu här framöver. Här är en utav dom, bricka från Svenskt tenn 

Festen höll på till 01:30, lite småtrötta morgonen efter när vi skulle städa 🙈 


Tyvärr glömde vi att ta bilder på dukningen och hur fint vi hade pyntat i tältet. Hann med några bilder dagen efter innan tältet packades ihop, då hade vi redan tagit bort spetsdukar och annat fint

Tiggde till mig några pussar under kvällen

Ellinor fotade en hel del, här kommer några smakprov 

Idag fyller jag år, 36 år. I present av Macke fick jag välja vad jag ville och jag valde den här kudden från Svenskt tenn, den kommer med posten i veckan 🌟

Anonym

Stort grattis...på födelsedagen och till bröllopet! Såå roligt att se bilder. Du är jättefin. Varm kram Anna

Svar: Tack!!❤
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress