T O R S D A G

Idag rök gipset, så jäkla skönt! Men.... ist fick jag av sjukgymnasten en orthos som ska sitta på i 3 veckor nu. Det är stålplattor i som förhindrar att jag böjer på handleden. Får inte bära nåt tungt, använda saker som vibrerar (typ gräsklippare) och jag får bara ta av orthosen när jag duschar eller tränar. Träningen är handövningar, 4 stycken olika som ska göras 6 gånger om dagen i 3 veckor.

Vi har varit i Husby hela eftermiddagen och kom hem nu för en timma sedan. Fått god mat och vissa har badat i poolen 

Igårkväll kom grannarna Karin och David hit efter att dom varit inne i stan och käkat middag. Dom var här vid 22 och vi satt ute på stenaltan och drack rödvin till kl.01. 

Ja så vi är lite småtrötta nu 😬 

Som vanligt när jag druckit vin så ska djurfiltret på snapchat fram😜

Nu kollar jag på Sommar med Ernst ihop med Axel. Kanske att det blir en film ikväll ist? 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress