M Å N D A G

Imorse kom hon, Lisa och Jimmys lilla Freja ❤ Efter en långdragen förlossning blev det tillslut kejsarsnitt. Har fått flera bilder på vackra lilla Freja under dagen. Har inte pratat med mamman ännu, kan tänka mig att hon är klippt slut och har en del ont..


Nu har jag precis slagit in Hedvigs paket och dukat hennes frukostbricka.
Tidigt imorgon bitti ska hela familjen tillsammans med Madde som kom idag väcka henne med skönsång 🌷

Macke spenderade timmar under kvällen med att försöka få hem en lekstuga som hon även skulle fått imorgon, men stötte på lite problem så den får hämtas senare i veckan eventuellt. Hon får se en bild på den imorrn ist. Det är ett renoveringsobjekt som hon ska få vara med på att fixa till! 

Jag ska straxt gå och lägga mig, ska sova ihop med Axel inatt då han har önskat det. Han har väldigt mycket nerver inför Bullerby Cup som är i veckan i Vimmerby. Han åker med sitt fotbollslag utan föräldrar. Han har sett fram emot det så mycket men nu när det bara är ett par dagar kvar så har han börjat få kalla fötter lilla gubben ❤ Det kanske blir så att vi får åka och hämta honom? 

Nu ska jag sova, ställer klockan på 5:30 imorrn för att vara säker på att vakna före H 🌸

Godnatt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress