T O R S D A G

Har jag slagit i tån? Inte öm eller så. Bäst att inte googla på det för då blir man ju alltid livrädd (ok jag har redan googlat men fick bara fram en massa sidor med tå-smycken 😂) Nagellacket från i somras har snart växt bort haha!

Idag har Hedvig nästan tagit kål på mig med sin trots. Skönt att Macke kommer hem igen! Han landar 22:10 på Arlanda ikväll.

Tog kort på mig själv i underkläder i somras, tog nya bilder imorse och skillnaden är stor utan gravidkilona på kroppen! Så nöjd att jag nästan skulle vilja visa bilderna här, men jag får se.. Ni är ju rätt många läsare nu...😅


Men det är ju egentligen inte värre än en bild i bikini 

Anonym

Du är alltid snygg men det bästa med dig är att du är genuin❤️

Svar: TACK! Det Bardem finaste komplimangen jag fåttnånsin tror jag! ❤️
Therese Öjebo

Anonym

Klar du ska visa, va stolt! Jag är stolt över dig! /Lisa

Svar: 😘
Therese Öjebo

Anonym

Kanske en ytlig propp? Många som får i fingrar o tår! Inget farligt! Eller ett vanligt blåmärke :)

Svar: Aha! Jag är inte döende då 😜
Therese Öjebo

Åsa K

Haha sjukt kul med lacket, jag ser precis lika dan ut på stortån. Orka ta bort det liksom, haha. Vi åker till Thailand snart och då kommer nytt lack målas på de bleka fötterna 😂😂

Svar: 😂
Therese Öjebo

Anonym

❤️❤️❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress