Såhär gör Hedvig

När man säger nej till att hon ska få äta kakor

Igårkväll åkte jag och Hedvig in till stan och hämtade lilla Rio, min kusins hund. Vi fick låna honom under natten för att mysa lite. 


Idag var det tänkt att kusin Sarah med familj skulle komma hit och leka på eftermiddagen när dom hämtade Rio. Men tyvärr så har både Gustav och jag varit dåliga i magen så vi fick ställa in dom planerna tills vidare. Hedvig fick stanna hemma från förskolan. Just nu mår jag bra, bara lite trött i magen. 

Hoppas verkligen att det var nåt litet tillfälligt för i helgen har jag planer med några av tjejerna som jag ser fram mycket emot! 

Macke fick punka på mazdan idag igen. Sist är bara 2 månader sedan. Vi börjar misstänka att det är spik som ligger på våran uppfart sedan bygget. 👎🏼 Vi har plockat allt vi sett tidigare men det ligger kanske en del kvar under ytan eller vad man ska säga. Vi får kratta och gå igenom ordentligt i vår, eller såfort temperaturen stiger uppåt. 

Så 2 nya däck till bilen blev dagens shopping för det här hushållet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress