Natti natti

Vi tog en sväng in på arken zoo idag också och köpte ett större motionshjul till hamstern då han redan växt ur det som hörde till buren. Han springer böjd som en ostbåge i det gamla och det är skadligtför deras rygg läste jag. Han fick ett till "kryp-in" också.


När vi kom hem städade vi buren och sen kastade jag ut granen ur huset, barr överallt! Tyvärr kan man inte dammsuga heller då Gustav är livrädd för dammsugarn. Så jag fick borsta upp det med en liten handborste så gott det gick. Blev lite tomt utan granen.

Vid 16:30 kom mamma hit. Vi har ätit skagenröra på lingongrova och sen kunde jag lägga Hedvig i hennes säng medan mamma passa Gustav. Hedvig somna på en kvart. Efter det var det Gustavs tur och det tog närmare en timme. 

Nu har vi gått och lagt oss. Mamma uppe hos Hedvig och jag i våran säng med Gustav bredvid.

Sov gott! 🌟

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress