Kan inte sova

Ligger och klurar på min idé för uteplatsen på markplan. Eller klurar och klurar, jag lägger till idéer och i mitt huvud blir det så bra! Måste försöka få ner hur jag ser det i mitt huvud på papper. Sen tänker jag på saker som bygglov eller inte? Alltså vad krävs med just min idé? Hur jag tänker får ni se längre fram, tänk om ni kunde få se det på riktigt sen, när det är klart 😍


Det är ju såklart en ekonomisk fråga också, men drömma och planera kostar ingenting! 

Det bästa jag vet är när jag får en idé som man sedan utvecklar inne i huvudet, ändrade lite, tänker om, funderar på material och sen är slutresultatet där, i huvudet. Man skulle vara designer och få betalt för sina idéer och konstruktioner! 

Nu får jag försöka släppa tankarna så att jag kan somna snart

Godnatt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress