F R E D A G

Tog en tripp till stan, det händer inte allt för ofta. Åt lunch på Paus tillsammans med Anna.


Hedvig pratade som vanligt på med allt och alla, viktigt att tala om för folk att det är fredag och fredagsmys idag 🤣

Hedvig köpte badankor och en kortlek. Jag köpte jeans, mascara, deo, ansiktskräm, yogamatta, 2 kettlebells, bh och en handkräm.


Fick hjälp inne på Twilfit med att hitta en bra allround-bh. Jag har inte använt bygelbh sen innan Hedvig föddes. Blir mest sporttoppar eller helt utan. Men nu mättes det och provades det och jag fick en superskön och fin vit bh. Storleken jag har är 70E 😱 Alltså jag tänkte mig 75C själv.. Men man köper oftast fel, kupan ska ju täcka hela bröstet och runt om ska bh sitta rätt fast men inte hårt. Dom är riktigt bra på Twilfit! Kände att jag var värd en dyr en nu när jag skrotat runt i slappa bh-toppar i år och dar!

Imorgon ska jag jobba en A-tur (fick förfrågan idag) sen ska jag skjutsa Axel till ett discokalas och efter det checkar jag in på det nya hotellet inne i stan, Comfort Hotell, tillsammans med Fia, Alec och Malin kl.17. 

Vi ska fixa oss och ta nåt glas på hotellet innan vi har bord på Stadsvakten för middag kl.20 och sen ska vi bara umgås och festa på så gott vi orkar innan vi går till hotellet och somnar inför en sovmorgon följt av hotellfrukost ✨ Hur underbart låter det inte!!?!!!! 

£

Igår läste jag din blogg. Tänkte vad rolig er ute kväll säker har varit. Spännande om du skriver om den. Sen gick jag o la mig o vips så var jag med er i min dröm. Din syster var med plus några andra tjejer från högstadiet. Jag hade köpt presenter till er. Men ni var jätte elaka mot mig o hånade mig o mina presenter. Jag vaknade inatt o var jätte ledsen....
😂😂😂

Svar: Nä vilken hemsk dröm! Det skulle aldrig hända IRL!! Det skulles ta underbart med en liten reunion nån gång!!❤
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress