Vilket vårväder!

Igår var jag på kurs, handledarutbildning. Har ju haft 2 studenter tidigare och ska snart få min 3:e 😀


Kursen är under 3 dagar och igår var första tillfället. 

På kvällen hade Macke och jag crawlkurs. Mycket teknikträning och en hel del kallsupar, fick mig att börja tänka på sekundär drunkning.

Vi blev klockade av ena tränaren, för att sen i slutet av kursen kunna ta tid igen och se om man förbättrats något.

Längden var 25 meter och min tid blev 27.71 sekunder

Mackes tid blev 27.34 sekunder, så jag var bara 4 tiondelars sekund efter. MEN jag startade också på den djupa sidan av bassängen vilket är svårare enligt tränarn. Macke startade på den grunda delen. Så när vi jämför våra tider sen igen i slutet så skulle vi komma ihåg att starta på samma sida som vi gjorde sist.

Imorse åkte jag med Hedvig och Gustav till Ica Maxi och handlade innan förskolan. Pärlhyacinter fick följa med hem, satte dom i en liten glaskupa som jag fått av Lisa, vårkänslor 🌱

Idag är det alla hjärtans dag, jackan jag beställt till Macke från samsœ har inte kommit ännu tyvärr, så den får han en annan dag än just idag. 


Till kvällen blir det iaf toast skagen! Min favorit!!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress