Usch

Jag fick en kommentar om att ge febernedsättande och läste då själv mitt inlägg. Fy jag tänker på ett avsnitt i serien "syrror" där mamman på riktigt tror att feber eller att skålla ungen skulle vara bra. 


Det var verkligen inte så jag menade när jag skrev att febern "bekämpar ondskan" men det förstår ni väl va?! 

Hedvig fick flytande alvedon för en liten stund sedan. Förhoppningsvis hjälper den till så pass att hon vill äta lite eller dricka mera. Nu är ju klockan rätt sent för henne och hon kommer snart att somna för natten, men innan dess vill jag att hon har druckit lite mera iaf! 

Gustav sover, hittills är han frisk 🙏🏼 

Anonym

Och jag menade bara att hjälpa till, tror inte att du skulle "plågat" ditt barn i onödan. Kram på er❤️

Svar: Nej men Gud det förstod jag! Bara fick upp den där scenen i huvudet och kände mig tvungen att skriva det. Jag uppskattar SÅ såna kommentarer!!! Kramar tillbaka!❤
Therese Öjebo

Anonym

Haha! Förstår😊 Och jag menade bara att ingen från början trodde du var "syrror weird"

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress