T I S D A G

Hedvigs första dag på förskolan idag sen förrförra veckan. Känns som om hon aldrig är där. Oj så skönt det var att bara vara jag och Gustav själva hemma i några timmar!


Vi tog en förmiddagsvila och sen tränade vi lite på att gå också. Han står själv upp nu i några sekunder, men så fort han märker att man inte håller i honom så sätter ha sig ner på rumpan, haha men det är ingen brådska egentligen.

Kusin var riktigt dålig inatt och fick springa på toaletten x flera. Imorse var inget undantag så idag fick hon komma till VC igen för utredning. Förhoppningsvis är det bara nån form av magsjuka. Jag har nog ringt till henne 5 ggr om dagen senaste dagarna, hon är nog lite trött på mig 🤣

Har börjat att se på serien "Bonusfamiljen" på SVT, så rolig! 

3 dagar kvar av föräldraledigheten för mig, på måndag börjar allvaret igen. Blir en hård start med 5 arbetspass i rad. Det enda som känns minus med att jobba är att behöva gå upp så tidigt om mornarna, att ställa klockan på 5:15, jag är ingen morgonpigg person! Men kommer väl in i det rätt snart?! 

På lördag är det tjejkväll med middag hemma hos Lisa ❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress