O N S D A G

Blev quinoabiffar idag med, himla goda! 

Redan onsdag och veckovändare. I helgen har jag tackat Ja till att jobba ett pass 13:30-21:30 på lördag, men resten av helgen är ledig.


Hedvig och Gustav har hostat idag, inte sådär fruktansvärt mycket men litegrann iaf. Hoppas det inte blir värre!

På förmiddagen tog jag en sväng uppe i elljusspåret med Gustav i vagnen, straxt över 4 kilometer lång blev promenaden. Helt ok uppe i spåret, lite is på sina ställen men inte så farligt. Jag klädde mig ordentligt med underställ under kläderna (julklapp från mamma) så det var riktigt skönt ute trots att tempen bara låg på 0:an.

Tänkte försöka mig på lite jogging i vår sen kanske 🌷 

Det känns i kroppen att våren börjar närma sig, det är bara ett par månader kvar så är den här! Det gör att man börjar fundera mycket i banor runt tomten och utomhus, uteplats, plantering, odling osv. Så härligt med möjligheten när man bor i hus!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress