Klart bättre idag!

Igår var jag tvärsäker på att jag skulle vara tvungen att ställa in utbildningen idag men imorse kände jag mig bra mycket bättre än igår! Svängde förbi jobbet innan utbildningen och fick lite starkare alvedon av Jessica och så hade jag nässprayen med mig 👍🏼


Kände mig lite matt mot slutet av kursen och lite sådär vimmelkantig när jag kom hem men har bara tagit det lugnt resten av kvällen i soffan.

Fortfarande orolig för kusin som har ont i magen och diarrér, gul avföring (för kännedom) har googlat rätt mycket så är snart expert i ämnet.. 

Tack och godnatt 

Anonym

Galla

Svar: Jo det är en misstanke. Hon har ju opererat bort gallblåsan men det är om det är nåt med gallgångarna?
Therese Öjebo

Trogen läsare :)

Jag o min syster smittades av våra barn och fick gul diarré o magont. Höll i sig säkert 1v. Jättejobbigt. Ingen feber men ändå sådan sjukdomskänsla. Detta var ofarligt. Hoppas ingen fara!

Svar: Åh tack! Jag hoppas det bara är nån knasig form av magsjuka!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress