S Ö N D A G

Gustav och Rasmus sov middag tillsammans idag 

Hedvig stortrivs i kökssoffan, hon spenderade en lång stund där med film på sin surfplatta efter frukost 

Jag har flyttat kaninhagen. Såhär ser gräsmattan ut efter ca en vecka med hagen:


Nu har han ny fin betesmark igen:

Macke och Gustav har åkt till Toys R us för att köpa en leksaksbil. Hedvig är hos grannflickan Amelia och leker. Jag och Rasmus ligger i sängen. Jag ska surfa runt lite på nätet, har hittat en ny sorts hobby kan man kalla det, det ingår lite i trädgård tycker jag. Men jag måste få Macke med på noterna också och det kan bli utmaning 😉 Jag säger inte vad det är ännu ☺️


Fick denna bild på Facebook idag, påminnelse för 4 år sedan. Då var hon bara 3 veckor gammal lilla Hedvig 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress