Nästa års projekt

Här sitter jag och skissar lite trädgårdsplaner. Idéerna kom till mig igårkväll, dom kommer oftast när man ska sova faktiskt. Man får en liten idé och sen brukar ju utveckla den i mitt huvud några dagar innan jag har allt klart för mig. 


Nu försöker jag få ner det på papper. Använt mig av Hedvigs kritor för ett första utkast/teckning och nu har jag gått över till lite mera skalenligt med linjal och grejer 😎✌🏼

Det här kan nog bli riktigt bra! Bara lite kapital som saknas dock, 50.000kr kanske (om det ens räcker, jag har bara dragit till med en siffra). Men nu börjar jag ju jobba nästa vecka och för första gången sedan vi flyttade till huset så kommer vi ha två inkomster samtidigt 👏🏼 ja ist för föräldrapenning. 

Carro

Och jag förstorade genast din bild för att kunna se. Så nyfiken! Du verkar ha så mycket igång vad gäller trädgård. Så kul! Bår tomt är helt platt och det är svårt att få till en spännande tomt. Gillar iof härligt frodig gräsmatta också. Vår blev extra bra i år när vi installerat roboten. Men man vill ju ha liv! Nu börjar vi sukta efter ett spabad som nummer 1, sedan en pool framöver...

Svar: Det är en process att få till en trädgård som är lummig! Jag tycker ju att det är så kul så jag kan ju inte låta bli! 💋
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress