M Å N D A G

Inskolning gick lite framåt idag. Jag lämnade Gustav för att sitta i personalrummet 40 minuter och när jag kom tillbaka hade det gått helt ok. Han var ledsen en stund efter att jag gått men sen kunde dom avleda honom och han hade tillomed skrattat lite 👏🏼 Vi får ta små steg i taget. Efter lunch på förskolan så åkte vi hem och vilade och sen vattnade vi växter i trädgården. 


Sprang på en liten paddabebis när vi vattnade och han fick bo i en insektslåda några timmar då Hedvig gärna ville visa honom för sin pappa och storebror när dom kom hem. 

Nu är han frisläppt igen och sökte skydd i våran smultronhörna

Nu börjar det närma sig läggdags för de minsta, bästa tiden på dagen haha 😆


Imorrn tar jag inskolningen igen, på onsdag är det Mackes tur för då ska Hedvig på rutinkoll hos tandläkaren. 
På torsdag hoppas jag att Gustav kan vara själv på förskolan då Axel har utvecklingssamtal på skolan.

NORRSKEN EMMISH

aw så söt liten padda =)

kram

Svar: Eller hur!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress