Påbörjat projekt...

... Rensa och sortera kläder. Alltså fy så mycket kläder det ligger överallt! Stora korgar med kläder, påsar, säckar, lådor, garderoberna är överfulla! Men det är mest för stora kläder, för små kläder, slitna och urtvättade kläder... Både för mig och barnen. (Macke har ordning på sina kläder iaf)
Jag köper ju hem nytt, ärver kläder osv och så samlas allt i olika högar på olika ställen/skåp. Tillslut blir det ju övermäktigt 🙈

Vad det gäller kläder till mig själv så har jag typ INGENTING! Men jag kan inte rensa bort sånt som är halvslitet och halvfull för då skulle det bli typ 2 plagg kvar bara!

Imorse började jag iaf med rensandet men det är inte lätt med Gustav och Hedvig hemma och Macke är på jobbet. Hann nästan gå igenom den lådan Gustav har i min garderob med kläder. Så jag har väl kommit kanske 10% på väg, om ens det?

Kanske hinner med nån halvtimma till sen senare under dagen, om det finns nån lust till det då. Förhoppningsvis kan jag ta en timma sen ikväll när Macke kommit hem.

Längtar efter lite ordning och reda! Just nu kan man knappt ens komma in i groventren/tvättrummet..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress