Nr.22 i skaran đŸŒ±

Den hĂ€r vanvĂ„rdade stackaren sprang jag pĂ„ i ett vardagsrumsfönster i Söderköping idag, nĂ€mner inte fd Ă€garens namn av respekt för dennes familj 😜

Hen sÄg minst sagt lite blek ut och pÄstÄendet att hen brukar fÄ vatten pÄ lördagar var ju uppenbart en lögn dÄ jag aldrig varit med om maken till torrare och mer stenhÄrd jord!

Det var inte sÀrskilt svÄrt att övertala Àgaren att jag skulle fÄ ta med den hem..! NÀr jag lite halvljugande sa att hon kunde fÄ tillbaka vÀxten om den ÄterhÀmtat sig sÄ fick jag till svar:
- "Nej för fan, jag hatar blommor!"
😂

Nu har den planterats om i ny nĂ€ringsrik jord och fĂ„tt dricka ordentligt. Vad det Ă€r för vĂ€xt eller vad den heter har jag ingen aning om? NĂ„n av er som vet? Fd Ă€garen lĂ€r ju inte ha en susning iaf..!!!😂

Anonym

Elefantöra eller nÄt sÀkert!

Svar: Nej elefantöra Àr det definitivt inte! Jag har ju en hel uppfödning av elefantöra hÀr hemma
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress