Ni vet när man får ett infall..

... Och bara- jag ska tatuera ögonbrynen och göra ordentliga kraftiga, inte såna vanliga modellbryn... Och sen inom två timmar ligger på britsen.. Sån är jag 😂

Axel fick en chock när jag kom hem! "NÄÄÄ mamma vad har du gjort?!?!!!?!! Tvätta bort det där, du ser ut som en mördare!"

Och Macke bara: "amen sådär ser du ju alltid ut första dagen efter färgningen!"
Han hade alltså inte förstått att jag hade tatuerat in dom, utan trodde jag gjort en vanlig färgning 😂

Jag är nöjd! Resten av familjen kommer vänja sig 😅

Nu är dom nygjorda och därför mörkare och typ "hårdare". Nu ska jag tvätta med koksalt och smörja med vaselin 5 ggr om dagen. Det kommer bli skorpor vartefter innan det läkt helt. Återbesök för att fylla i igen om ca en månad.

Före och efter:

Jag tycker att det blev ett lyft för hela ansiktet. Här kommer en ansiktsbild, lite svullen och sen insmord men man ser ju bra ändå:

Anonym

Blev supersnygg ju!!

Svar: Tack! Men du ska se hur jag ser ut idag 🙈😂
Therese Öjebo

beccalundin.blogg.se

Snyggt

Svar: Tack 😘
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress