M Å N D A G

Oj vad ont jag hade i benen efter träningen igårkväll när jag skulle sova! Fick stiga upp och ta 2 alvedon tillslut.

Imorse kändes det helt ok i kroppen 👍🏼

I nån timma nu så har jag fortsatt rensning och plockning i groventren och i vårt sovrum. Är nog nästan i fas för att hinna klart tills imorgon tror jag. Två timmar till ikväll kanske, sen är det nog klart.

Axel är i skolan, han fick skjuts med Max styvpappa Micke som vanligt. Varje morgon får man ett sms där han frågar om Axel ska hänga på i hans bil in till stan. Det underlättar ju nåt oerhört för oss då jag slipper packa in både Hedvig och Gustav för att köra fram och tillbaka till stan.

Axel ska till sin pappa idag men vi får tillbaka honom redan på lördag då han har fotbollscup sen på söndag morgon ⚽️

Så idag har vi inga tider att passa alls! Inga lämningar på förskolan, inga hämtningar på förskola och skola, ingen träning, ingenting! Bara att lufsa runt i mjukiskläder och låta dagen gå i vilken takt den vill 🌟

Behöver inte ens laga nån mat idag då det både finns pannkakor och tacos kvar från lunchen och middagen igår 👏🏼

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress