L Ö R D A G

Var in på lager157 en snabbis i förmiddags och handlade lite kläder till Ines som jag lovat att skicka ner till Malmö, samma leggings och klänning som jag köpte till Hedvig förra helgen. Köpte en väska till mig själv och ett par byxor till Hedvig.
Postade kläderna. Sen vidare till Lindö där vi heja iväg Veronica i starten på halvmaran.

Hem till Mackes föräldrar där vi fick lunch och kaffe och sedan tillbaka till hamnen och hejade in Veronica i mål!👏🏼 Så imponerad! 21 km på 2 timmar och 16 min, en genomsnittshastighet på straxt under 6.5min/km i hela 21 km!!! Grymt!!!!

På vägen hem stannade vi på Ica Maxi och köpte lite godis till ikväll. En dag var 10:e dag får man ha en cheat-day enligt min PT och det får nog bli idag eventuellt.

Gustavs frilla idag ha ha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress