Hur tänkte jag?

Varför gör jag alltid såhär?
Började med rensningen i 3 olika rum samtidigt. Har inte kommit nån vart alls, det ser ut som att vi har haft inbrott här hemma!
Det kommer ta hela veckan å fixa! En timme i taget under kvällarna när Macke är hemma.

Mamma var här på sin lunch och passade Gustav och Hedvig medan jag fick en promenad på 40 minuter 💜

Imorgon har jag PT-tid kl.19.
Provade klänningen imorse och det var skillnad till det bättre 👍🏼 Men jag måste ändå fortsätta på nu med kost och motion, ett par kilon ner till så kommer den sitta helt ok! Knappt 5 veckor har jag på mig.

Hittills har jag gått ner 21 kg av dom 24 kilona jag gick upp under graviditeten.

Ögonbrynen börjar läka, det kliar och man får verkligen stålsätta sig för att inte klia tillbaka!

Tog en sväng till Åby och hämtade ut ett paket förut. Flora med 700 sidor 🌸

Mosters lilla skånetös Ines 😍

Jaha, klockan är 15. Bara ca 3 timmar kvar innan Macke kommer hem. Får gå runt och titta på röran här under tiden...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress