Frisyren

Det blev page som sagt. Känns fräscht och skönt med lite kortare hår igen!

Idag har jag bara tvättat bryna två ggr och smörjt en gång imorse. 6 dagar sedan jag gjorde dom och det läker på fint. Det kliar så man kan bli tokig ibland, det är ju som små sår i huden och kliandet beror ju på läkningen, så det är ju bara bra att det kliar.

Imorgon ska vi på brännboll och grillning med Axels fotbollslag här nere på Lindängen.

På fredag ska jag, Axel, Max och Max mamma Lisa på bio och se Hitta Doris och efter det har vi bokat bord på Butlers Hörna. Vilken myskväll va! Ska bli underbart att få göra nåt med bara Axel och han ser nog fram emot en kväll utan småsyskon som stör och pockar på uppmärksamhet hela tiden 😊

Anna

👌🏻Både hår o bryn!

Svar: Tack! 😘
Therese Öjebo

Lindha

Så himla snyggt och fräscht! Jag har ungefär samma längd nu, behöver några cm till :)
Älskar din hårfärg, är det din naturliga?

Svar: Tack!! Nej det är färgat och sen massa små diskreta slingor i med en snäppet ljusare ton än det övriga bruna, för att få det mer "levande" eller vad man ska säga! Jag går ju hos Emma Svejd på Mates och hon är superduktig! Jag ger henne alltid fria tyglar på färg då hon vet vad som passar olika hudtyper, ögonfärger osv bäst 👌🏼
Therese Öjebo

Lindha

Så fint verkligen! Hon har sannerligen lyckats om jag trodde det var din naturliga färg 🙊👌🏻👌🏻👌🏻

Svar: Min egna hårfärg är sandre (stavning) och den är nog inte så långt ifrån den här tonen, utväxten brukar inte utmärka sig så mycket, då behöver man inte springa hos frisören stup i kvarten- det skulle bli kostsamt! Grattis på födelsedagen förresten!!🎉
Therese Öjebo

Lindha

Gillar det verkligen! 😀
Åh, tack! 😘
Kanske blir ett besök hos "din" frisör nästa gång... 🙊🤔

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress