T O R S D A G

I förmiddags kom pappa och Ellinor hit och fikade. Pappa hade med sin drönare och filmade huset åt oss uppifrån. Jag har inga bilder på telefon på huset men ni kan få se hundra bilder på drönaren 😂

På eftermiddagen lekte Hedvig och jag frisör och sen sminkade jag henne till en katt

Sen måste jag tipsa er! Jag köpte en sån bra grej på Rusta häromveckan! En turban för håret efter duschen/badet. Den väger ingenting, sitter som ett smäck på huvudet och absorberar vatten hur bra som helst!! Minns inte vad den kostade med 29kr kanske. Fanns i flera olika färger, jag valde en rosa eller rättare sagt Hedvig valde den åt mig. Jag såg en sån här hos Frida för första gången i somras och nu förstår jag knappt hur jag klarat mig utan en egen i alla år?? Det enda negativa med den är att den är så skön att man glömmer bort att man har nåt på skallen så nu vid läggdags får jag gå och lägga mig med fuktigt hår, kan inte sätta igång hårblåsen så här dags.

Man knäpper den med en liten knapp i nacken så den sitter verkligen som berget ist för att snurras upp som en stor tung handduk brukar göra så fort man vrider det minsta på huvudet.


Här är bilder från igår då Hedvig sitter i fönstret i groventren och kikar efter sin pappa som är på väg hem från jobbet

Ser ni vattenglasen i fönstret, det är avokadokärnor som jag försöker få plantor ifrån. Skriver mera om det i ett annat inlägg en annan dag.

Nu ska jag surfa lite på mobilen innan jag somnar, godnatt 💕

Anna

Lilla gumman vilket ljuvligt hår hon har!!😍

Svar: Verkligen!
Therese Öjebo

Kinna

Gullvippan är ju söt som vanligt, en sån där turban köpte jag för flera år sen på Ullared, den är superbra.

Svar: Förstår inte hur jag klarat mig utan!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress