T O R S D A G

Fortfarande kli i halsen och nu under kvällen lite tjockare i huvudet än igår. Men det verkar inte bryta ut ordentligt utan ligger bara och pyr under ytan... Ska det bli riktigt illa så får det gärna komma nu så att jag hinner friskna till innan bröllopet nästa helg!

Var med Anna på provuppsättning av håret idag, resultatet får ni först se sen när bröllopet är 😊 Hon kommer vara så jäkla vacker!!!

Vi köpte med oss lite fika på väg till salongen

Jag har köpt en kappa från Whyred, modell "Ingrid" i mörkblått. Fick den igår och invigde den idag

Gustav är fortfarande genomförkyld och kämpar dessutom på med sin tandsprickning. Inatt vaknade han så många ggr att jag tappade räkningen.. Säkert 6-7 ggr. Så inatt får Macke ta honom så jag får sova, jag klarar inte 3-4 dagar med sömnbrist utan att få nån återhämtning.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress