S Ö N D A G

Macke har bytt till vinterdäck på Mazdan, näst på tur står Seaten men det hinns nog inte med idag.

Kl.14 ska Lisa och jag hem till en kvinna som är ett medium. Lisa fann henne hos frisören igår. Hon var kund och började berätta för ena frisören om hennes farfar och en annan man som gått bort som betydde mycket för frisören. Precis allt stämde in och frisören var alldeles chockad. Lisa fick kvinnans nummer och nu har vi som sagt bestämt träff hemma hos henne. Lite smånervös känner jag mig. Dels för att hon inte ska få kontakt med nån och dels är jag nervös för att hon ska få kontakt! Jag är tillomed illamående, fast det har jag varit i några veckor nu. Kanske beror det på hormonomställning eller nåt sånt?

Efter mediumet så kommer Anna, Nisse och Otto hit och vi ska göra knäckebrödspizza. Lisa följer med mig hem också.
Frida med familj skulle också ha kommit men tyvärr så vaknade hennes barn med feber imorse.

Gustav har sin tredje tand på G. En av framtänderna i överkäken. Han dreglar och gnager på allt han kommer över!

På snapchat finns det nu ett filter där mitten av ansiktet försvinner. Man blir rätt söt utan näsa tycker jag 😂 Lite som en guldfisk

Anonym

Ohhh... Berätta gärna hur det gick. Om hon var duktig, vem hon är..osv osv. Det som känns ok att ev lägga ut här, såklart. //Anna

Kinna

Så spännande med medium det måste du berätta om

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress