No sleep đŸ’€

Sammanlagt ca en timmes sömn inatt, hade varit skönt om den hade varit sammanhÀngande...

Axel har drömt mardrömmar och varit rÀdd för clowner. IgÄr var han rÀdd nÀr han satt kvar i bilen medan Hedvig lÀmnades pÄ förskolan. Sen var han rÀdd nÀr han gick frÄn fotbollstrÀningen till bilen dÀr jag och de smÄ vÀntade. Sen vÄgade han knappt gÄ upp pÄ övervÄningen nÀr han skulle bada efter trÀningen. Jag fick följa med upp och tÀnda upp alla lampor.

Gustav har ammat hela natten i stort sett. Han kissade igenom blöjan sÄ den var vi uppe och bytte vid 01 och satte pÄ ny pyjamas. Efter det fick han en flaska ersÀttning med förhoppningen att han skulle bli mÀtt och sova resten av natten men sÄ blev det ju inte. NÀr Hedvig kom upp vid 06 imorse ville jag nÀstan grÄta.

Inatt sover jag med Hedvig och Macke fÄr ta Gustav.

Har en hel del förberedelser inför bröllopet pÄ lördag men det ör svÄrt att hinna fixa allt dÄ Macke kommit hem efter 18:30 frÄn jobbet bÄde igÄr och i förrgÄr. Efter att alla barn gjorts iordning för natten och sen somnat sÄ har klockan hunnit bli 21 och dÄ Àr jag för trött för att göra nÄnting alls.

Mamma opererades igĂ„r eftermiddag. Det blev metallplatta, skruvar och nitar. Eventuellt fĂ„r hon Ă„ka hem idag ❀

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress